Ursäkta röran, vi bygger om.

Sitter och surfar på linus nya dator (en 10,2") och har nyss tagit lite onödiga fast roliga bilder runt om i lägenheten. Linus sitter nu och väntar på sina mackor som finns i ugnen medans jag sitter och tvärvägrar äta för jag har blivit alldeles för fet. Lätt 10kg+.

Denna vecka har varit lite upp och ned för jag väntar på en förkylning som vägrar komma ut. Detta resulterar i en sur, kärringaktig Sofie som låter det gå ut över andra i sin omgivning, tex Linus min sambo. Jag hoppas att kommande vecka blir bättre för helgen verkar fullbokad. Sundsvall på fredag, fest på lördag och till Remmarn (farfar) på söndag. Kommer nog bli en skithärlig helg om allt går som smort.

Nu kommer lite bilder som jag nämnde ovan som är på mig, linus och lägenheten, enjoy!


         och en utav linus fyra tatueringar måste ju få va med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0