Jesus, walk with me

Lördag är det idag och jag ligger hemma i mamma och pappas säng, förberedd att åka till jobbet för att stänga, ännu en dag.

Tiden går med raska steg och snart sitter jag i en flygstol mot turkiet, värme, bad och alkohol.

Anledningen till att jag skriver blogg idag är för att, jag Sofie Sjölund har bytt ringsignal till mobilen. Denna låt är även apollo-reklamens introlåt. Så vill ni höra den ska ni gå in på www.youtube.com och söka efter Club 8 - Jesus walk with me.


Nu är det tio minuter innan jag måste sätta mig i bilen och brassa iväg. Hoppas alla får en bra helg utan spya eller gråt. Jag fortsätter min helg genom att jobba och kurrera mig. Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0