You make me sick

Denna 15-dagars-i-sträck-jobb är snart över. Endast onsdag och torsdag kvar, sen är det gatufesten som jag är inriktad på.  Vi blev fler än vad jag ens kunnat hoppas på. Alla mina älskade vänner, våran sista stora grej tillsammans ialla fall för detta år. Det kommer ju fler, eller hur? Christoffers gäng ska bo på södra och även Stina.. vet dock inte om hon har något "gäng" med sig eller om hon bor där ensam.
Jag ska se till så det blir en bra helg. Inga intriger, inget bråk, ingen spya och inget blod. Detta är vår tid och fan vad jag ska ta vara på den..


Jag är egoistisk. Jag vill att du ska sitta hemma och fundera på hur det känns för mig. Jag vill att du ska lida precis lika mycket. Men det är precis tvärtom, det verkar som det är nu ditt liv leker och jag hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0