två år senare..

Jaa det känns ialla fall som det vore två år sen jag skrev i denna blogg.
Regnet öser ner ute och på något sätt känns det som om det behövs regn idag. Det har inte varit annat än bra väder i flera veckors tid och jag måste ha en anledning till att bara ligga inne. Ligga inne och leka med min nya kompis Mr. Systemkamera.
Jag drog till Elgiganten igår enbart för att säga hej på Linus där han knegade inne på jobbet medans jag chillade med min semester. Efter ca 20min kommer jag ut med en systemkamera som jag inte riktigt förstår ännu att jag har köpt. Nu måste jag ju börja lära mig den också och alla vinklar och alla olika tekniker man kan ta kort med.

Någon som vet av ett gratis program där man kan redigera foton? Jag tänkte googla på den frågan också men det  vore ju nice med lite insideinformation innan jag ger mig ut på Internets surfvågor.

Min första bild med kameran - man kan redan se vilken stjärna jag kommer att bli!

Kommentarer
Postat av: Annie

www.picnik.com/app, riktigt bra sida ! :)

2010-10-28 @ 01:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0