I´ll keep you locked in my head, until we meet again.

Idag är det fredag och det betyder att det vankas god mat. Kycklingklubbor i ugn, någon annorlunda potatisstrips? Beasås och majskolvar. HAHA så flottigt det lät nu när jag läser det. Fy på mig, och jag som varit duktig och varit ute och gått med Maricel imorrse.

Ikväll ska jag vara med ovannämnd och Kakan, vi har inte bestämt vad vi ska göra men det lär väl bli massa tjat, film, kanske morötter och dip? Bra kommer det bli iaf.





When someone said count your blessings now
'Fore they're long gone
I guess I just didn't know how
I was all wrong
But they knew better
Still you said forever
And ever


Kommentarer
Postat av: malin

Påps! Jag har utmanat dig på min blogg!

2009-01-25 @ 16:13:02
URL: http://malinsjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0