Hunger

Jag ska gå ned 5kg tills den 30maj vilket betyder att jag måste svälta mig själv och träna som en jävla antilop. Så därför sitter jag här, hungrig som en gnu (jag verkar gilla savanndjur) för att jag åt alldeles för lite till frukost efter att ha tränat som en antilop. Har ni några grymma tips? Jag var inne på google och googlade lite om Lepigen. Jag har provat det förut och det fungerade, men jag blev något stirrig av dom och jag vet inte riktigt om mitt hjärta klarar det. Bokstavligt talat.

Idag är en sån där dag då jag vill göra något, alltså verkligen VILL hitta på något, men ändå ligger jag här i sängen och skriver blogg. Jag har varken fantasi eller pengar till att göra något fab.

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ECA, det bästa. E för Effedrin tar bort hungern och ger en uppiggande effekt (är inte lagligt, ett minus), C för Koffein som ökar effekten av effedrinet, och A för asperin eller acetylsalisylsyra (stavning där) som är blodtunnande och avlastar hjärtat eftersom det går på högvarv. Är det mest seriösa alternativet, men det är inte riskfritt eller lagligt. Inget för dig alltså.

2009-04-17 @ 21:19:55
Postat av: Anonym

Kan bli dubbel det här..



ECA, det bästa. E för Effedrin tar bort hungern och ger en uppiggande effekt (är inte lagligt, ett minus), C för Koffein som ökar effekten av effedrinet, och A för asperin eller acetylsalisylsyra (stavning där) som är blodtunnande och avlastar hjärtat eftersom det går på högvarv, finns i magnecyl. Är det mest seriösa alternativet, men det är inte riskfritt eller lagligt. Inget för dig alltså.

2009-04-17 @ 21:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0