Det vankas...

Ja ni folket, det vankas STHLM. 22-25 maj så sticker vi till sthlm. Det ska bli jävligt gött och skönt men till min besvikelse så fick jag höra utav Fia (chefen) att vi inte får lön förens den 26! Hur fan ska det gå? Jag klarar mig förstås men min resekamrat har inte den turen att kunna spara lika mycket pengar som mig. Blä också, jag som hoppades på en resa utan "jag vet inte om jag har råd..".

Idag är jag ledig, LEDIG. Efter flera dagars arbetande + 3 helger i rad så börjar jag känna igen livet igen. Det eviga gnatande och arbetande är fan värt allt om man bara får någon dag ledig. Thank you God!

Strax så ska jag gå ut och gå med Soya the dog, Öhga, Tomas och om jag får liv i Joel så följer han nog med också.

Annars händer det inte så mycket i livet. Stänger onsdag-torsdag och är sedan ledig fre, lör, sön. ÄNTLIGEN!

See you in hell motherfuckers!

Kommentarer
Postat av: blomman

Härligt med lite ledighet:) Låter trevligt med en tripp till sthlm, vilka är ni som far?:) poss

2008-05-13 @ 11:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0