Och många dagar senare..

..så sitter jag här en lördagkväll. Det var ju som sagt ett tag sen jag skrev, som vanligt, men just nu har jag inget bättre för mig.

Alla mina kära vänner är i flärke. Jag hade fått höra att vi skulle festa ikväll i övik och därav tog jag ledigt 20-00 för att kunna vara med, men det blev ändrade planer och jag hade inte hjärta nog att säga till Sebbe att han inte fick jobba något när han hade sett fram emot det. Så nu sitter jag här och tittar på när Linus och Lillen spelar NHL 09 på x-box. Fantastiskt.

Imorgon stänger jag, på måndag jobbar jag och sen är jag ledig igen. Jag har blivit så jävla lat så jag orkar inte jobba. Det är för att jag inte får jobba tillräckligt mycket. Jag blir lat av ledigheten, känner ni igen er?

Julen var jättebra. Tillbringade den hos mor och far under förmiddagen och sen såg drog jag på jobbet fyra timmar. Det var ganska skönt att jobba någon timme ´för julafton kan vara ganska långtråkigt, men ju äldre jag blir desto roligare saker hitta man på. Efter jobbet hämtade jag Linus och drog hem till mamma och pappa igen där vi började spela "Med andra ord" till halv 1 på natten. Ett lätt spel med chans att visa upp sina kunskaper för resten av familjen. Man kanske får sig en blick då och då utav mamma/pappa som betyder "inte visste jag att du var så klok min lilla dotter"-blick. Juldagen var också kalasbra med supergod mat hos Linus familj med jättefina julklappar. Ligger faktiskt i sängen med dunsockarna jag fick utav linus syster Carro.

Nå´ja, åter till mitt liv. Jag känner att jag skulle behöva ta en weekend någonstans, kanske bara i närmsta stad bara för att göra nånting. Jag går bara runt här hemma och väntar på något som aldrig kommer för jag vet inte vad det är jag väntar på.

Men sånna fasoner väntar jag med tills mina hjärtegull inte är kvar i övik längre. Hoppas vi ses mer i veckan för då är jag ledig. Ha en kul kväll i flärke, tänker på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0