Jag är förvirrad.

Dagens låt: Hardcore Superstar - Still I´m glad
Dagens frisyr: Uppsatt i toffs, Poopy-toffs.
Dagens smink: En touch av solpuder och mascara.
Dagens klädsel: Leggins, kjol och tröja.
Dagens händelse: Middag med familjen på MatCompaniet
Dagens planer: Ingenting, precis som vanligt.
Dagens vill ha: Packhjälp? Marmaris, som vanligt. Ngt med skabb x 2.
Dagens drog: Cola
Dagens tråkigaste: Vädret och lilltån.
Dagens finaste: Ida
Dagens köp: Kladdkaka på Cafe lilla Paris
Dagens mat: Macka, kladdkaka och köttfärsrulle
Dagens mående: Förvirrad, fundersam, nyfiken på livet.

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng
: Johan
såg dig gråta: Lite tårar blev väl på gatufesten, men gråta utav hela hjärtat? Johan
fick dig att gråta: ett kapitel i livet som inte ville fortsätta
fick dig att börja skratta: 
du gick på bio med: Helena, Kebbe och Robin
du gick på stan med: Stina
skickade ett e-mail till dig: Mystisk man från myspace.com
skickade ett sms till dig: Tom.
skickade ett lunarinlägg till dig: Har ingen koll på det.

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja
bråkat med ditt husdjur: HON SKA HA STRYK!
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Tyvärr

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Nej, tråkigt nog.
Danmark: Ja, och skoj var det.
Finland: Yes sir, och en mystisk man simmade igenom mellan mina ben på badhuset. Jag var kanske 8 år gammal.
Island: Nej.
USA: Nej.
Tyskland: Nej.
Frankrike: Nej.
Spanien: Ja
Italien: Nej.
Kroatien: Nej.
Grekland : Nej
Österrike: Nej.
Schweiz : Nej.
Turkiet: Ja
Thailand: Nej
Kanada: Nej.
Brasilien: Nej.
Belgien: Nej.
Bulgarien: Nej.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Jordens undergång.
Var vill du gifta dig: Där ingen kan se hur jävla ful karl jag fått tag på.
Vem hatar du verkligen: Gud och andra.
Varit kär: Ja
Har du ett jobb: Jag jobbar på statoil.
Gillar du att ha folk omkring dig: Gillar jag dem så.
Är du ett hälsofreak: Önskar det.
Är du ensam nu: Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: De som jag kan förknippa till någon person eller händelse.

FAVORIT:
Favorit rum i huset: Köket/vardagsrummet
Typ av musik: Svängig musik!
Parfym: Gucci
Månad: Februari, juni, juli, augusti
Mat: Allt!
Dricka: Vatten.
Godis: Choklad & surisar
Tidning: Aftonbladet
Film: Dum & Dummare
Skådis: Jude Law
Djur: Vovva aka Soya Sjölund

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej, faktiskt inte.. HIGHFIVE!
Köpt någonting: Ja, en tröja på rea.
Varit sjuk: I huvudet?
Sjungit: Alla låtar jag kan texten till.
Sagt "Jag Älskar Dig": Ida
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja
Träffat någon ny: Nej.
Saknat någon: Ja, väldigt mkt.
Kramat någon: Japp, det också
Kissed someone: Mammas kind
Ätit: Detta "tidsfördriv" verkar ha en förkärlek till mat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0