En reminder.

Hej bloggen. Karln ligger och sover och jag finner mig själv med att läsa gamla, heartbreaking-mail. Vad tänkte jag med nu egentligen? Sätta mig och läsa gamla mail som jag sparat på i fyra år bara för att. Mail kan ju alltid vara bra att ha, eller?

Ska man vara wild and crazy och radera ca 70 mail som var de viktigaste i mitt liv (under den perioden). Att ta bort dessa mail skulle/kommer kännas som att bränna upp 20 års dagboksskrivande... detta var ett tydligt kvitto om att jag(mitt psyke) inte kan göra något sådant ännu. Kanske man ska låta någon annan göra det åt en så att man nån gång bara släpper taget. Jag ska även ta bort denne från facebook. Det kommer inte kännas lika jobbigt då han inte är Han längre. 

Jag har aldrig sett mig som en självdestruktiv människa, men i sådana fall som denna så är jag tamigfan den värsta sorten. Helt jäkla okapabel till att ens kunna radera ett mail. Hade inte orden varit så ärlig så skulle dessa mail varit borttagna för länge sen.
Nu skulle man ha fått prata med D.

Kommentarer
Postat av: Anonym

min fb alla vän befrågningar besvaras



http://www.facebook.com/moa.lundgren.3



min gilla sida



http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl



min nya blogg



http://ghgumman.blogg.se/







sprid till alla ni känner och ps gillar ni



skitarg, dynazty eller neverstore eller något inom rock metal punk köp järna min tidning



där jag interviewat band 16 interviewer i varige tidning



100 interviewer har jag gjort hör av er om intrse för tidningen



det är många kända band som jag interviewat sprid ryktet vidare är ni snälla tack för mig

2012-08-20 @ 14:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0