Ve och fasa.

Man kan inte tro det men jooo.. jag skriver ett blogg-inlägg igen!!

Nå, vad har hänt på senaste tiden?
Just nu har jag praktik på Hållänget, den skola där jag gick i hela 10 år om man ska räkna med nollan.
Jag är moster till världens sötaste Alice som är strax över en månad. 
Jag kommer få hela 1 veckas semester i sommar och det känns ju inte så fantastiskt.
Jag har sökt en kurs i företagsekonomi vilket betyder att jag kommer läsa 150% till höst och det kommer gå käpprätt åt helvete.
Annars rullar väl allt på som vanligt, jag längtar till härliga sommarkvällar med grillning och kanske lite vin med gott sällskap. Hoppas det är mycket sånt i sommar, jag saknar det där med att umgås utan att gnälla över plugget.
Nää, dags att sova nu kanske? Upp om 6 timmar igen.
Hojjhoj!

Kommentarer
Postat av: Stina L

Heja heja, uppdatera mer! :D

2010-05-08 @ 01:52:20
Postat av: BlizZz

Ja, heja heja! :) Vet du vad förresten, jag jobbar just nu på att försöka vara hemma några veckor i sommar, alldeles ledig. Håll tummarna för det så kan vi mysa jätte mycket! :)

2010-05-25 @ 23:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0