Men döööden!!

Ikväll är det jobb, känns liiiite gruvsamt att vara ensam från 8 för att det är marknad imorgon och det betyder resdag för alla marknadsmänniskor. Dessutom ska jag ta emot en biljävel klocka 8 som även ska ut klockan 8. Och personen efter hade ju såklart jääääättebråttom så jag måste jättestressaihjälmig.

På tal om något helt annat föresten. Det finns tre utländska män i denna byggnad som ska renovera och måla om huset. Nu har de plötsligt börjat hålla på i källaren. Jag var så sannslöst trött imorse när linus drog på jobbet vid 8 och jag tänkte på hur skönt det skulle vara att somna in, men då började oljudet. De sågar precis utanför fönstret, de borrar och slår i väggarna precis under sängen, och här ligger jag och kan inte blunda, prata i telefon eller se på tv. Jag vet vad jag måste göra, jag måste gå ut och gå innan jag blir galen, Jag känner mig som en apa i en bur där folk slår på gallret konstant! Jag visste inte ens om att de skulle hålla på där nere, eller utanför fönstret. Därför vill jag inte dra upp gardinen heller för de går precis förbi utanför och då kanske de glor in. Blä.

Nåja, snart är det utomlands som gäller. Då slipper jag oroa mig för varken byggarbetare eller städning. Den 30/5 åker vi iväg och vi är hemma igen den 6/6. ^Åh du efterlängtade Makarska...

 

Kommentarer
Postat av: ...

Finns det negrer i Ö-vik?

2009-05-20 @ 13:18:02
Postat av: m a r i c e l

Du får en grym undervåning iaf så det kan vara värt det :) Kram kram

2009-05-20 @ 20:09:07
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0