Gud bevare mig!

Ja, mer kan och vill jag inte säga om Linus jävla COD-spelande. Han och Bonna har suttit FÖRlänge och spelat nazi-zombies nu. Vad är detta för liv?

Helgen har varit bra. Jag festade som aldrig förr i fredags, eller ptja, nu ljög jag om "aldrig förr". Men vi startade hos Joel, begav oss senare till Framnäs, där blev fröken för full efter en cigg och gick sedan ut i sin ensamhet. Nyktrade till vid Olles och följde med Joel in dit. Hah, vilken jävla tonårsfylla.

Igår öppnade jag på macken och det gick förvånansvärt bra.. Det är ganska skönt att vara ensam sådär på morgonen för man har verkligen saker att göra hela tiden. Synd bara att jag inte kan fixa kassan. för då har man ju en anledning att kunna sitta på kontoret i en halvtimma. Idag jobbade jag med syrran och det underlättar verkligen för ens annars halvtaskiga morgonhumör.

Imorgon ska jag på arbetsförmedlingen på möte som ska vara i 2 timmar. Vad har arbetsförmedlingen att säga i 2 timmar? Det ska fan nästan bli intressant att höra.

Nu är det inte länge kvar tills vi ska bege oss ner till sthlm. Jag är lite fundersam på hur vi ska rymmas i bilen ner bara. 5 personer, 4 tjejer, vart fan ska packningen ta vägen? Jag oroar mig då för allting alltså.




Nördarna Bonna och keps-Linus

Kommentarer
Postat av: Mpah

Min fråga är hur vi ska få plats hos Tom? :O

2009-03-02 @ 21:54:43
URL: http://mpah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0