En trevlig surprise..

Hej alla vänner. Idag har jag tränat, tränat hårt. Jag sprang till och med lite på bandet, väldigt ovanligt för att vara mig. Men jag hade gått så länge och så fort, så min kropp skrek efter att få börja springa, det kändes naturligt. Sen hur många minuter det var ska jag inte säga, men jag gjorde det iaf. Good for me.

Jaa, till den trevliga surprisen. Jag, mamma och ida hade en tjejmiddag hos Ida ikväll. Vi skulle se Mamma Mia men istället blev snacket något helt annat. Mamma ska bjuda mig och Ida, bara vi tre alltså, till Kroatien i maj. Hur jävla gött låter inte det? Det tar ingen lång tid att flyga, det är det renaste vattnet, det varmaste havet, och den vackraste stranden. Jag ska visa bild på det troliga hotellet sen. YEEES!!!

Kommentarer
Postat av: Mpah

Fyfan vad orättvist! Gaah, jag blir så avundsjuk!

2009-03-05 @ 17:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0