Natten mot söndag

Ligger i soffan med linus dator i knäet och försöker komma på något vettigt att skriva. Helgen har underhållts med Malin, Maricel, Linus och jobb. Linus föräldrar var även förbi en sväng idag och gav världens godaste matlåda, det uppskattas. Imorgon är jag ledig och som vanligt så uppskattas även det, än fast jag knappt jobbar något.

Det blev en urflippad kväll natten mot lördag. Tändare, limpmackor och annat kadaver kastades runt om i lägenheten då Linus var på SUP(er)humör tillsammans med sina kompisar. En arg sofie sa till på skarpen och igår var det skinande rent runt om i lägenheten. Se vad ordets makt har att säga till om.

Jag har blivit uppmanad av Mollah att skriva 8 (o)vanor om mig själv. Men då hon har uppmanat nästan alla som jag känner att göra det så kan jag ju uppmana bara några då.



Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1. Jag har under nästan hela mitt liv bitit på naglarna
2. Jag viker inte pappret när jag gjort klart mina toalettbehov, jag knövlar dem till en stor boll och klandrar mig själv varje gång att jag gör det.
3. Jag kan inte sova på kommando som tex att jag måste gå och lägga mig när någon annan gör det.
4. Jag tar gärna en snus om det finns någon i närheten.
5. Jag kan lyssna sönder låtar och kalla dem världens bästa låt, sen ändra uppfattning och hitta någon annan.
6. Jag är dålig på att höra av mig till folk.
7. Jag är en jojjobantare.
8. Jag har en tendens att bli både ful och snuskig i munnen.

Jag vet inte hur man ska länka till dom som man utmanar, men ni förstår vem jag menar om jag skriver upp ert namn.

Stina
Blondinbella?
Leonardo Dicaprio?
Josefin J
Bella N
Veronica Maggio?
Du
Någon annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0