Idag är ingen vanlig dag...

....för idag är det våran 1-årsdag, hurra hurra hurraaaa!:)

Jaa som sagt, idag firar jag och Linus 1 år och jag har precis börjat fixa med maten. Det blir hemmagjorda potatisklyftor, fläskfilé och goooood sås. Jag hoppas att det uppskattas. Som i surprise så har jag beställt en tårta med foto på oss två. Den blev bättre än vad jag trodde, jäkligt bra kvalite för att vara tårta, jag hoppas att det också uppskattas.

Annars idag har jag inte gjort så mycket, men deet har varit trevlig ändå. Varit ute och gått med Malin, Joel och Soya. Suttit på port 9 och fikat kaffe och sedan vandrat en supersnabbis på stan för att sedan hinna hämta tårtan. Jag var där 16:05 och de stängde 16:00. Borde man inte åtminstone ha öppet till 17? Nåja, jag hann ju iallafall. Föresten, syrran tog c-kortet idag, grattis till henne, du rokka!

Grattis på dig och mig Linus. Vi har hunnit med massor detta år och jag hoppas att kommande år blir lika skojigt.

Älskar dig!
Grattis på 1-årsdagen!


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till er era mongon!;)

2009-01-29 @ 17:46:09
URL: http://malinsjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis, synd att behöva äta en sån fin tårta ;)

2009-01-29 @ 18:19:51
Postat av: Stina

Grattis till er! :D

2009-01-29 @ 19:33:42
Postat av: Jenny

Aww, så himla söta ni är :) grattis sofie, du är värd allt gott! <3

2009-01-30 @ 23:03:29
URL: http://nr44.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0