Vilken helt underbar dag..

Efter nästan 3 dagar utav total snökaos så börjar Moder Jord visa sitt rätta jag igen. Det är så fantastiskt mycket snö så man blir nästan blind. Just idag skiner solen som aldrig förr, himlen är ljusblå och det är lagom kallt ute. Just därför har jag varit ute och gått i en timma nu med Soya, synd att jag glömde kameran. Funderar dock på att gå ut snart igen och ta lite bilder, vore kul att få fler vinterbilder på the dog.

I övrigt händer det inte så mycket förutom att jag längtar som F A N till sthlm då gänget har den fetaste reuionien. Helena, josefin, emmeli, emelie, tom, bella, jag, malin, stinki? Är det alla? Har jag glömt någon? Nåja, vi blir en jävla hög och jag längtar som fan.

Jag har föresten börjat träna, eller jag började lite smått igår med att cykla och gå lite för jag är förkyld, men sen ska jag också försöka ändra matvanor och bli het som fan för 2009 :P hah! Håll tummarna för mig, stötta mig, köp mig en fettsugning.

Kommentarer
Postat av: Blomman

Du är sötast i världen hjärtat :)

2009-02-10 @ 16:37:01
Postat av: Mpah

Stockholm blir kalaaas!

2009-02-10 @ 17:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0