Snart helg igen..

Jösses så tiden går fort, jag går bara och väntar på att jag ska dö känns det som. Jag vill inte dö, missförstå mig rätt, men jag bara går runt i min lilla värld och väntar på att jag ska vara rik, helst ekonomiskt oberoende, snygga barn, en schysst lya och en fet jävla bil. Japp, det väntar jag på. Pricken över i:et skulle ju vara om man var galet lycklig då också.

Det är skönt med lön också, den kunde ju fått vara lite större men jag överlever. Jag får nog bättre nästa månad.
Imorgon så ska jag festa, ska bli riktigt kul för nu var det väldigt längesedan jag gjorde det. På lördag ska jag kanske på bröllop och på söndag jobbar jag dödens pass, öppning 05:45-16:00. Men som sagt, det blir större lön.


Nu borde jag egentligen sova för jag börjar 07 imorgon och behöver min sömn, men det får jag ta imorgon.


Vi ses i drömmarna, och om inte så ses vi i STHLM mitt underbara "gäng".
Gonatt och sov gott. Jag längtar, längtar efter er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0