Några tankar i vårmörkret.

När jag var liten och tjock, speciellt under mellan och högstadiet så tänkte jag att jag aldrig kommer att ha en pojkvän. Sen när man väl fick en pojkvän i vuxen ålder så tänkte man "jag kommer aldrig vara singel igen". Tanken ljög för mig båda gångerna, vilket jävla svin.


För några veckor sedan såg jag ett avsnitt ur Sex and the city där Miranda och Carrie bråkade om varför Carries pojkvän fick rädda Miranda när hon låg skadad och naken på toalettgolvet. Om jag någonsin skulle behöva ventilera mig mot mina kompisar om något jag störde mig på, då önskar jag att jag kunde vara lika ärliga som brudarna i sex and the city är. De skriker lite på varann, ställer varann mot väggen, ventilerar och sen är de kompisar. Nästan som killar, fan va skönt.


Om nästan exakt en månad så sticker jag iväg till vackrare vyer, det enda som fattas nu är en riktigt bra resväska för jag har ingen som fungerar. Och de som finns är minimala och det ryms inte mer än 3 par skor. Det funkar inte.
Något som inte funkar så bra annars är ju att jag redan gruvar mig för flygresan, jag får problem med att andas bara jag tänker på det. Skärpning soffan!

Jag blev så himla glad i lördags då jag på förfesten fick en fantastisk överraskning. Mitt i festen så kom Chrille, Kakan, Tobbe med fler, och mitt i klungan stod även Tom Highlander. Ett lyckorus spreds i mina vener och kvällen blev räddad. Synd bara att jag inte hann ta bakismiddagen på söndan, men det kommer fler gånger.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: blomman

Miss you!

2009-04-29 @ 23:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0