Singin that melody

Åh du arma värld. Hur kommer det sig att tiden går så fasansfullt fort? Sommaren är över, hösten börjar närma sig men löven har inte riktigt bestämt sig för att dö och släppa taget om träden ännu. Det kanske är lite väl tidigt för det?

Jag gillar hösten på något sätt. Jag gillar färgen som löven ger, den där brandröd/gula färgen som kan få vem som helst att vilja färga håret rött. Jag undrar om det kommer vara full höst när vi åker utomlands eller när vi kommit hem. Jag hoppas jag får uppleva de bästa dagarna utav den svenska hösten ialla fall.

Jag har som sagt dödssjukan i mig och under natten till idag så hostade jag mestadels utav tiden. Så idag tänkte jag ha lite framförhållning genom att underhålla mig med två filmer om hostan bestämt sig för att besöka mig inatt också.

Imorgon fyller min Linus 20 år, och det ska firas med pussar och tårta. Jag var och köpte hans present idag, jag hoppas att han blir nöjd. Jag vågar inte avslöja den här för jag vet att han brukar läsa min blogg, men du kommer bli nöjd gubben. Jag hann även träffa Stina en sväng. Hon är tillbaka från Skövde för några dagar, och jag skulle må dåligt om jag inte hann träffa henne lite iaf. Synd bara att jag satt som ett lik på cafeet och inte orkade göra mycket annat än hosta och trycka i mig päronsoda. Guds dryck.

Grattis på födelsedagen älskling. Hoppas den blir lika fin som du gjorde min 21-årsdag. Puss!



None



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0