Så här dagen efter.

Det var personalfest igår. Bowlingen och förferran var skoj med musicquiz och liknande, men ute på Olles så dog det av ganska bra. Jag och Sebbe och Jonas hade jävligt skoj iaf när jag bjöd dom på cigarett.


Ikväll ska jag stänga på macken och det var verkligen jättelängesen jag stängde. Hoppas det kommer någon skoj som jag kan stå och surra med, och att prick 00.00 får jag låsa dörrarna utan att det är någon utanför som bankar på dörren och vill komma in. Tur som haver så jobbar Jonas till 21:00, då brukar de 3 sista timmarna gå ganska fort.

Imorgon klockan 09:00 ska jag också jobba vilket känns lite halvdrygt när jag inte fått veta HUR länge jag  ska jobba. Jag är inte riktigt klar med packningen då jag inte packat ned smink och dyligt ännu. Undra om det finns hårfön på hotellet? Åh vilka problem jag har...

"Jag brukar ta en snus när jag vill bli lite extra wild and crazy".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0