Hej allihopa!

Idag har jag varit händig, nästan lika händig som en mekaniker. Jag har bytt däck, oljefilter och olja. Mycket intressant faktiskt, det var roligare än vad jag trodde. Det tråkiga bara är ju att jag är helt värdelös på resten utav bil-görat, sånt får pappa fixa och förklara :)

Jag åt på ett nytt ställe idag, MATAMIG hette det. Fiffigt namn på ett matställe tycker jag, kanske jag ska kontra med FEEDME isåfall :P

Jag är så himla festsugen. Jag vet inte om det beror på att jag inte har festat på svensk mark på ett tag nu eller om det helt enkelt var en vecka sedan jag fick alkohol i blodomloppet.  Vad ska alla hitta på i helgen? Någon som vill festa med mig? Hör av er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag saknar dig sofie !

2008-10-09 @ 20:03:30
URL: http://nr17.blogg.se/
Postat av: M A R I C E L

Åh! Jag har addat dig! Fast... jag kanske gjorde fel. Haha! Jag måste testa igen. Jag tror jag gjorde rätt men samtidigt vart jag lite fundersam. Ah jag testar igen. Annars har jag maricel[email protected] ifall jag skulle skita till det igen haha! Vad händer i helgen då bruden? Kram!

2008-10-16 @ 10:21:01
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0