Fat-girl-angle

Ni har säkert hört talas om den, den såkallade fetaflickans vinkel. Allt för många gånger stöter jag på den och har insett att jag själv också gör den. Klockren, det blir aldrig fel.

Idag har jag jobbat. Började 05:45 till 15:00 = mördarpass tycker jag. Vilket onödigt ting att jobba så vansinniga tider. Imorgon är jag ledig men jobbar dock helgen. Alla andra är ute och festar medans jag kränger korv. G R E A T!

Ikväll har jag inga planer.. det är inte så många man kan umgås med längre vilket är tråkigt. Jag försöker men det verkar som om det är utan succé. Det är nog mycket mitt fel också. Jag är ju nästan alltid ledig medans andra jobbar och då blir man en ensamvarg.

Hoppas alla får en bra halloween, och ni som är nere i jönköping under helgen, ha en alldeles underbar helg. Jag saknar er alla, även ni som inte befinner sig i jönköping. PUSS

Kommentarer
Postat av: Stina

Saknar sig sofie =) Hoppas du får en bra helg trots att du ska jobba. Puss / Stina

2008-10-30 @ 17:50:55
URL: http://stajjnas.blogg.se/
Postat av: Mpah

Saknar dig med!

2008-11-02 @ 15:17:08
Postat av: Öbreän

Du har mig att umgås med!!

2008-11-10 @ 14:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0