Wiggo

Idag har varit en rätt slapp och bra dag. Gick på stan med mollah, käkade lunch, shoppade lite strumpor och trosor, drack kaffe med öhga och malin och sedan så har jag varit med syrran, linnea och Wiggo. Wiggo skulle sova över hos Ida så det var en liten process att natta honom och säga att mamma gick för att gå på jobbet.

Han är dock skitsöt så man kan inte tycka att han är jobbig. Världens duktigaste på absolut allting, ALLTING!


Veckan är förövrig väldigt slapp och alldeles för Ojobbig. Jag jobbar ingenting, jag rör mig ingenting och jag blir bara större och större. Great, fucking great!

I helgen jobbar jag iofs, ska jobba åt sebbe som ska ner till sthlm och rocka loss. Därefter blir jag ledig på helger i rad. Funderar faktiskt på att dra iväg då, är det omoget och oansvarigt nu när jag ska flytta och allting?

NJAAA!

Kommentarer
Postat av: Stinis

Hello! Tänkte bara säga att jag saknar dig!:D Puss / Stina

2008-11-22 @ 00:11:43
URL: http://stajjnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0