Och vinnaren är..

IDAG ÄR DET JOBBARDAG! Ja, det är det minsann. Och det kan behövas, minsann.

I helgen är jag ledig och hade för planer att sticka till Umeå till Bella och hälsa på. Nu vet jag inte om det går eller inte,  jag ska jobba åt syrran i helgen och ska även till Ikea vilket måste göras, linus och jag är bara ledig denna helg tillsammans. (innan flytten).

I måndags köpte vi soffa, tv-möbel och vardagsrumsbord. Att flytta hemifrån och att bli sambo låter så jävla vuxet, så vuxen är jag inte ännu. Man måste fixa hemförsäkring, ringa elbolag, skaffa ica/coop-kort och kolla om man ska ha telia eller något annat företag till internet.

På ett sätt är det roligt och spännande också, men man skulle ha haft en snällman som kunde styra upp ens ekonomi.


hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0