You ain´t seen nothing yet

Jag jobbar rätt mycket nu för att syrran är i låtsaslumpen i Östersund där hon blir en vecka. Så istället för att jag är ute och promenerar och försöker leva nyttigt så är jag på macken och trycker i mig godis som bara RÅKAR finnas över hela min omgivning. Men eftersom mamma Eva tränar som en galning varje dag och nu ska börja äta nutrilett så bör ju jag också kunna försöka göra det.

Jag äter ju aldrig hemma hos mamma och pappa längre. Antingen jobbar jag eller så gör jag massa annat. Hinner som aldrig riktigt vara med mamsen och papsen liksom.

Men till sommaren ska det bli andra bullar. Jag ska tillbringa vareviga härliga sommardag här i idyllen och kanske en eller två inne i stan. Jag måste ju visa upp mig när jag skaffat en raffig bränna. Jag hoppas att jag är ledig någolunda som alla kompisar som kommer hem igen från diverse festligheter. Jag ska tillbringa mycket tid med er också, om ni vill förstås.

Det är planer på att dra till sthlm snart. Jag har nu jobbat två utav tre helger i rad, är sedan ledig två helger efter den som kommer nu. Och under nån utav de helgerna så ska vi dra söderut. Det ska bli skoj, hoppas bara att man får löning den 23 (fredag) istället för måndag den 26, men det bör man väl få va?

Usch, dags att byta om till arbetsuniformen och klistra på leendet.




Häxor!

Vi ?r h?xor!


Kommentarer
Postat av: Mpah

Hooho, häxbilden :)

2008-05-06 @ 12:34:36
Postat av: Jenka

sofie, om du kommer till storstan.. så MÅSTE vi bara ses :D det hoppas jag du förstår :P

2008-05-06 @ 16:48:00
URL: http://nr17.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0