Du ljuva fredag

Godkväll på alla er som valt att inte dricka alkohol idag. Välkommen till mitt gäng.

Idag så har det nog varit världens slappaste fredag. Jag klev upp halv 12 för att åka och sola. Jag lät Linus sova vidare, och märkligt nog så var det de han gjorde. Vid halv 1 så steg vi upp och han gjorde en braaakfrukost aka hotellfrukost aka nästan hotellfrukost.

Ikväll så ska vi äta räkmacka hos familjen berglund och se på hockeyn som börjar klockan 11. Imorgon så är det fest för hela slanten, för jag har inte festat på 3 helger så jag är fan i mig taggad nu. =)

Åh jösses så jag längtar till sthlm. Jag och linus googlade vart alla butiker ligger i sthlm som han vill gå på. Sneakers n stuff, caliroots osv osv. Det ska bli skönt att komma ifrån stan en sväng, bara ha en riktigt mysig resa ner till storstan och bara va. Jag hoppas att vi hinner kolla på annat än bara kläder, kan vara mysigt att strosa runt hand i hand och kolla på allt som finns att kolla på.

Nu fick jag höra att jag luktar mangoraj. Har ni smakat det nån gång? Vi åt kycklinghamburgare med mangorajsås och nu är jag plötsligt en mango.

snacka om osammanhängande blogginlägg. Men det jag vill säga är ett bra exempel på hur linus är.

Jag var ledig i tisdas och hade slappat hela dagen. Linus började kl halv 9 till halv 8 på kvällen. Vi möttes hemma hos han och vi låg i sängen ett tag. Plötsligt ringer hans mamma och ber oss att gå ut med boston. Vet ni vad jag säger då? Jag säger att jag är så himla trött och less och ber då Linus att gå ut med boston istället. Och vad gör han? Han pussar mig på munnen och säger "självklart älskling" och går ut som om det vore det enklaste i världen. Jag är lat och Linus är onödigt snäll. Hah :D

See you in hell motherfuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0