The Great Debaters

Jag ligger i mamma och pappas säng. Har gått in i en riktig förkylning vilket inkluderar hosta, snuva, ont i halsen, nysningar och svettningar. Jag kissar ut allt det dåliga, men det gör så ont i kroppen så att det går nästan inte att gå på toa för toasittsen skadar mitt inre.

Jag ligger bara här i mammas och pappas säng och väntar på att dö. Men som tidsfördriv så kollar jag även på film, och nyss blev det "The Great Debaters". En sann historia om mörkhyade under 30-talet som startar en debattgrupp. Och eftersom det är min homegirl Oprah som står för det hela (Harpo production) Så var det ju förstås en riktigt bra film. Ladda hem gott folk.

Nu är föresten min syster på andra sidan jordklotet. Hoppas du har det bra i Kanadensiskalandet. Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0