Sjukhuset

Har nyss ätit mat för första gången idag + lite välförtjänt godis. Jag har nämligen varit hos den märkligaste doktorn på väldigt länge och konstaterat att jag har halsfluss och kommer därmed äta 30 tabletter i 10 dagar. Jävla skit, jävla skit att det ska vara gatufesten just denna helg. Någon som har en invändning på om man kan dricka sprit fast man går på en pencillin-kur? Kontakta mig vid svar.


Det som håller mig på benen är min älskade pojkvän. Han är den snällaste, raraste, mest omtänksamma pojkvännen och utan han hade jag nog legat som en jävla grönsak hemma och väntat på bättre stunder. Jag är kass på att säga vad jag känner och tänker men jag hoppas han vet, Du vet, att jag avgudar varje steg du gör på denna jord. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mpah

Sjuksyrra som jag ska bli tog jag snabbt reda på fakta från en lärare på skolan; det är INTE farligt att dricka sprit och äta penicillin! Så länge det inte står något om det på pappret i förpackningen :) Bra är det väl inte heller för delen, men det är en annan femma.

2008-06-29 @ 20:22:22
Postat av: Fabian

Om man ska dricka sprit så kan man lika gärna skita i att ta penicillinet, för levern blir upptagen med att bryta ner alkoholen och då gör penicillinet ingen nytta.

2008-06-29 @ 21:55:51
Postat av: Stina

Stackare som har fått halsfluss, det kom väldigt olägligt med:( Hoppas du/ni får det roligt på gatufesten iaf=) saknar er där hemma, men jag har det bra här nere i skövde med;) Puss stina

2008-06-30 @ 11:19:30
Postat av: M A R I C E L

Haha! Jag hade problem med halsfluss en sommar för typ.. 4 år sen kanske. Jag fick halsfluss tre gånger under en och samma sommar och under sista halsflussen så var jag så less på det så jag for ut och drack under kuren. Jag orkade inte bry mig längre haha! Det tog en jäävla lång tid innan jag blev riktigt frisk. Hoppas det gick bättre för dig :D :D :D



Förresten ska lägga till dig på msn nu. Jag kan säga det är en jävla massa bilder! haha :D Kram

2008-10-08 @ 08:50:26
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0