Inflyttning!

Idag är det inflyttning i lägenheten. Jag har lyckats få dit allting (tillsammans med Ida och Joel) utom sängen och vardagsrumsbordet. Jag har placerat alla talrikar och diverse saker i köket, har diskat ljushållare och annat smått och gott, har haft besök utav jättemycket folk redan på första dagen och imorgon lär det bli en del också.

Ikväll ska jag och linus hämta lite elektronik som ska in i lägenheten och imorgonkväll flyttar vi nog på sängen och tvn. Jag vill ju som flytta in på en gång, inte gå och vänta på att allting ska bli perfekt. Men jag får nog försöka ta det lite lugnare med allting. Var sak tar sin tid som jag alltid brukar säga?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att det går bra med flytten:) Ja, var sak tar ju sin tid som sagt, jag älskar att du alltid brukar säga det ;) Blir det massa besök i nya lyan då när jag kommer hem, spännande:) Hoppas ni trivs och sover gott första natten! poss

2008-12-02 @ 21:14:53
Postat av: josefin

Hej raring! Vad kul med ny lägenhet!känns det bra? De tär ji så roligt att flytta! :) Jag blir så glad för din skull! Men snart ommer jag hem raring och då vill jag allt se hur du bor. Puss

2008-12-03 @ 21:42:43
URL: http://josefinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0