In the city

Det är så jävla gött att bo mitt i stan. Man behöver inte ta bilen och hitta parkering nånstans, man behöver inte tanka som ett tok hela tiden för att man bor 1 mil utanför, man behöver fan inte göra nånting. DÅ kan man ju undra, varför ens ha en bil? Det är bra att ha, så är det bara.

Idag har jag varit på stan med syrran och köpt en julklapp till hennes pojkvän och till mig själv köpte jag en toalettrullshållare. Det enda som behövs hit nu är lite gardiner och saker till väggarna.Tänkte ta kort och lägga upp hur lägenheten ser ut men jag hittar inte min digitalkamera, jag har lyckats slarva bort den 3 ggr på bara några veckor. Slarvigt.

Just nu sitter jag mest och tänker på min Linus som jag snart firar 1 år med. Har du/ni något bra tips på vad man kan hitta på för skoj då? Hör av er isåfall.


Saknar er, ni vet vilka ni är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0