Hej igen

Sorry att jag inte uppdaterat på senaste (för ni som nu läser), men jag har faktiskt inte haft något att göra så jag har alltså inte gjort något alls. Hah, så smart jag är.

Veckan har varit bra, kunde ha varit bättre men det får vara ledsamt ibland också.
Jag tänker inte rabbla upp alt här men bland annat så gick Linus söta morfar bort igårkväll och jag satt på personalfest när jag fick beskedet. Linus hade iofs varit upp dit under gårdagen och tagit farväl, om man nu gör det. Hoppet finns ju alltid kvar men jag tycker det var bra utav han att han åkte dit för att hälsa på honom. Sen runt 23 så somnade söta morfar in och jag fick lämna personalfesten och trösta mitt hjärta.

Jag kom hem från jobbet för en timme sedan och Lillen och Linus sitter här och spelar saints row? (nånting) 2 och dödar människor. Imorgon jobbar jag också sen blir det väl en lång och tråkig vecka som vanligt. Men det positiva är att alla mina fina vänner kommer hem igen och jag har saknat er SÅ! Vinkväll och skvaller hos mig, hoppas att alla kan bara.

NÄr kommer alla hem?

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: blomman

Jag älskar vinkväll och skvaller. Söndag förmíddag den 21 kommer jag och Emelie hem.

2008-12-15 @ 23:52:52
Postat av: Mpah

Heja vinkväll!

2008-12-17 @ 12:20:18
Postat av: Jorre

Vinkvällar är det bästa jag vet! Och det passar bra för jag är ju hemma nu! :)

2008-12-18 @ 23:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0