Stopp!

Satan! Jag hade skrivit det längsta blogginlägget någonsin och allting försvann. Det är väl faaan det när man väl lagt ner manken på att skriva ett då det gått flera månader sen sist.

Det jag skrev var mest det som hänt den senaste tiden, syrran har förlovat sig, mamma har fyllt 50, macken är under ombyggnation och jag funderar på att plugga. Jag, Linus, Tobias och Maricel har bokat utomlandsresa den 25 september till Turkiet, alanya.

Jag ligger hemma och är sjuk den vackraste dagen på typ en månad. Det vrider sig i magen så fort jag lägger ögonen på fönstret i vardagsrummet. Vilken fantastisk dag och vilket fantastiskt väder. Och här ligger jag, ensam och övergiven. GODDAMNIIIIT!


Eddie Vedder - Guaranteed



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0