Here comes the sun, dodelidooo!

Åhh du fantastiska tisdag, vad jag har väntat dig. Solen strålar och jag har precis lagt på sommardäcken, hör ni det, sommardäcken!

Idag så är jag lediga ledigheten och idag så kommer farfar ner för att göra  de såkallade "årliga ärenden". Han har vissa perioder under året där han ska göra diverse ärenden så som klippning, handling, bankning, shopping eller att låta mig eller syrran köra hans hyundai.

Nu bör jag öka takten lite för jag vet att farfar säkert åkte in till stan vid 10 och snurrar nu runt på stan för att fördriva tiden tills ida slutar klockan 1.

Tjing!

Och föresten, det har snart gått tre månader, wiiie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0