Jobbig helg.

Denna helg har jag stängt fre, lör, sön. Det är INTE att rekomendera!
Jobbigt folk, jobbiga timmar, jobbig natt. Jag lägger mig så sent och stiger upp sent så mina dagar är helt upp och ned nu. Jag är dock ledig mån, tis, ons så jag bör ju kunna ställa om dygnet. Ska öppna tor och fre så det kan behövas. Att stiga upp 05:00 är inte heller att rekomendera.

På fredag efter att jag slutat så åker jag, christoffer, linus, robert, daniel (kanske fler) upp till Umeå där vi ska partaja med diverse folk. Jag hoppas att Emmeli och Stina kan joina, för annars blir jag ju ensam dam. Men det är bra killar och jag trivs med dom, så det ska nog gå bra. Vi åker hem på lördag då det är fest här hemma. Jag och syrran funderar på att ta en liten runda då nya Statoil-Anders ska vara trubadur på plattan, och det kan jag ju inte missa! Elleeeeeer..?

Jag har snokat som vanligt på olika communitys och som vanligt så stör jag mig på något eller någon.
Det högg till i hjärtat när jag läste det där.. än om det bara var några få ord.

Jag dagdrömmer, drömmer, skriver och pratar om dig. Fria till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0