5 missade samtal senare..

..så vaknar upp jag ur min märkliga dvala som jag helst bara vill fortsätta befinna mig i. Just för tillfället är det bättre i drömmarnas värld än denna uppblåsbara, sarkastiska, smutsiga värld jag lever i just för tillfället. Blå och grön är den från ovan också, vidrig blandning.

Jag kan inte påstå att dessa missade samtal har varit av någon nytta what so ever. Det har bara varit ett sätt att få min uppmärksamhet eller bekräftelse på gårdagens alla bravader, eller så kanske det är ett sätt att få mig uppmärksam på att det är nya tider nu och jag är "generation Ex". 

Jag är lite fundersam, vart kom denna plötsliga begäran på att sova så länge som möjligt ifrån? Jag tycks känna igen syndromet men kan inte tänka mig att det skulle vara samma anledning som förr. Det vore fan sjukt märkligt om det vore så.

Om ca 2 timmar börjar jag jobba och om ca 10 timmar så slutar jag. Med denna korta tid jag har kvar av denna dagen så ska jag spendera den med Coldplay.

Mysa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0