M.I.L.F

Vilket jävla ord, eller flera ord i ett och samma bokstavs-ord. M.I.L.F.



 

Helgen har varit en kanonhelg. I fredags så gick jag och Empa, Kakan, Tom och Helena på stan efter en härlig lunch på torget. Vi spontanbestämde att vi skulle gå ut och äta på Oleary´s senare på kvällen, där det vankades kyckling i pita-bröd. Efter några glas vin och en 98-krs drink så bestämde vi att vi skulle röra lite på oss inne i lokalen. Jag vet inte om man ska säga att jag ångrar det, för jag fick höra att jag var lik "Den där döda, Anna". Alltså Anna Nicole Smith. Jag var även lik Viktoria Bernadotte. Jag undrar hur en blandning mellan de ser ut, för jag kan INTE påstå att jag är lik någon utav dem. Jag tar det då inte som en komplimang.

Vi stötte tidvis på roliga människor, speciellt Lill-Chrille nr.2. HAH, jag sa det i fredagskväll och jag kan lova att det var så på lördagmorgon, jag hade verkligen ont i kinderna för att jag skrattat/flinat så mycket på fredagskvällen.

"Är du gift?"

Myskv?ll!

Under lördagen så mötte jag samma gäng, (förutom Kakan som var på språng i en annan del av staden, höörmm :P ) hos Helena där vi bestämde att ikväll är kvällen då vi skulle grilla. Sagt och gjort så åkte vi in senare under dagen för att handla smått och gott, och smått och gott blev det med stora bokstäver. Korv, räksallad, rostadlök, potatissallad, godis, chips, cookies, hallon-soda, cocacola.
Jag vet inte om det var den ihopfantiserade majjan som gjorde oss cp, eller om det var sockerchocken vi fick. Men nån gång under kvällen så slog det slint. Vi skulle bränna häxan, vi var häxor, vi rejvade på borden och vi rejvade i eld-röken. Vi rejvade som häxor för fan hela tiden!
Efter en tids svullande så kom även Kebbe förbi och rejvade med oss på avstånd, eller han tyckte väl mest att vi va dum i huvudet.

Måste tacka för en fin helg mina vänner. Puss!

Vi ?r h?xor!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Tacka vet jag N.I.L.F

2007-05-29 @ 12:03:38
URL: http://littlevoice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0