HAHA

Här ligger jag i sängen, hemkommen från arbetet och läser igenom mina gamla blogg-inlägg. Jag tror inte jag är ensam när  jag skriver detta, men jag fnissar verkligen för mig själv när jag läser mina gamla inlägg. Jag tycker att jag är fyndig. Känner ni också så? De är inte särskilt humoristiska i sig men mitt sätt att uttrycka mig är ju mysigt. Jag önskade att jag kunde uttrycka mig likadant i talet som i skrift. Då hade ju allt varit superskojigt.

Nu ska jag upp om 7h igen för att dra på jobbet. Vi kanske hörs imorgon.

Nu ska jag forsätta att lyssna på Håkan H en stund till. Natti!


Kommentarer
Postat av: bella

haha, du är så härlig sofie! :)

och dessutom, helmysiga inlägg! ;)

2009-05-05 @ 17:31:28
Postat av: Josefin

Hej min vän! det är så sant det du skriver :) haha men dina inlägg är alltid roliga att läsa! När åker du utomlands? Tönkte ju komma hem nu i maj och det vore ju dumt att komma hem när du är borta. :)

2009-05-07 @ 13:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0