Nostalgi

Läste mina vänners bloggar och såg att det största gemensamma temat var våran reunion i sthlm. Vet ni hur mycket jag längtar efter er? Och hur kul vi ska ha det? Och vad många kramar som ska utdelas? Och så många skratt som kommer utbringas? Jaa, ni förstår min vision.

Det har blivit lite vajsing med hur vi ska ta oss ned bara. Det blir KANSKE inte bilfärd längre, utan vi måste snabbt kolla upp andra alternativ så vi inte står där på torsdag som frågetecken och inte hinner ta oss ner. Det vore ju så jävla värdelöst.

Nåja, nu har jag iaf tvättat allting som jag ska ta med mig och måste planera allt annat. Jag gillar att packa men jag är helt värdelös på hur MYCKET man ska packa. Jag fick veta igårkväll när jag jobbade att en viss Blizz ska ta med sig 5 par skor, hahah :D Det slutar nog med att jag också har med mig det, om det ryms förstås.

Love you, miss you! Ni vet vilka ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0