Bra jobbat Sofie!

Träningen har verkligen börjat ge resultat nu. Idag sprang jag längre än vad jag trodde att jag skulle orka. Jag ska nog inte nämna hur många km jag sprang, för vissa kanske det är obetydligt lite men för mig var det långt. Jag har aldrig varit en sportig tjej, jag har aldrig spelat i något lag eller åkt iväg på kup osv. Jag önskade att jag var en sån tjej, då hade man kanske inte behövt se ut som man gjort i hela sitt liv. Kanske det blir ändring på det nu?

Nu några dagar framöver så blir det rätt mycket jobb, mest OB också, gött för mig. Jag ska även söka skola för er som inte visste det. Det får bli en hemlis tills jag vet hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0