Åh du härliga helg..

Denna helgen har ju varit fantastisk. Middag hos bella i fredags, flärke igår och idag har jag åkt båt ut på havet och grillat vid klippor och sandstrand. Så härlig helg..

Man kan verkligen ha mörka dagar, men så fort man är bland människor som älskar en så blir livet så mycket lättare. Och vädret gör ju en även lite gladare, hoppas det håller i sig en stund bara.

Jag är helt värdelös på att lägga upp bilder och skriva i bloggen, jag tror inte att det kommer bli så mycket i sommar heller för jag jobbar mycket och vill helst vara ute då. Men lite bilder från kroatien ska jag försöka få med.


Nu ska jag kila vidare, hoppas ni haft en bra helg. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0