Long time no see..

Nu var det sjuuukt längesedan jag skrev något i bloggen. Av någon anledning så har jag fått lite ångest varje gång jag ska skriva ett inlägg, så det har helt enkelt inte blivit av. Men nu sitter jag i min ensamhet och tänkte att jag kunde unna bloggen ett par rader eller två.

Det är mycket som händer runt omkring mig nu. Jag har kommit in i skola, har massa vänner runt omkring mig, det bästa som nånsin kunde hända har hänt, men det kan jag inte säga här och nu. Jag kommer även befinna mig i Lomsjön en vecka framöver, (alla som vill är välkomna att hälsa på). Det enda tråkiga just nu är att jag inte hinner träffa alla mina vänner som jag så gärna vill. Antingen jobbar jag eller så jobbar dom. Jag önskar verkligen att jag hade kunnat vara med igår, för då hade ju man även fått träffa respektive till Emelie. Hoppas ni hade det himmelskt iaf.

Jag kan verkligen inte klaga på 30-årskalas/släktträffen som jag var på igår. Ju äldre man blir desto roligare blir det att träffa mina kusiner igen. Alla hade sina respektive med sig som var hur trevlig som helst, men ingen respektive för mig, det kändes lite fånigt men då fick jag låtsas att jag var singel för några timmar. Vi åt middag, åkte upp till toppstugan i Junsele för fika och lite fest, såg några kameler och "Kåta byn". Själva campingplatsen med alla stugor heter Kåta byn, har ni  hört något så hemskt? I våran bil skrattades det så jag tror vi väckte alla döda på Junseles kyrkogård. Vi fortsatte festen hemma hos Barbro och LG och det var världens hundliv. 4st tikar som gick lös ute och inne, Rut, Bruttan, Soya och Dora. Tror ni att allt var frid och fröjd? Blandrasen Bruttan och moppsen Dora fick sig en liten fight, mitt i all trevlighet då vi satt 13st ute på verandan. Haha, vissa såg helt förskräckta ut. Moppsen Dora vann tror jag, trotts att hon inte har något bett eller storleken på kroppen att skryta om.

Nåja, ikväll stänger jag på macken och sedan är det en veckas semester. Hör av er om ni vill chilla i Lommen, det finns plats.

Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: josefin

Men Sofie nu blir jag ju nyfiken! Vad är det för hemligheter du går och lurar på? :)

2009-07-12 @ 19:50:07
Postat av: Mpah

Gumman, på fredag ses vi i alla fall ett par stycken :)

2009-07-13 @ 09:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0