Fredag den trettonde.

Jaa hörreni, idag är det den förskräckta dagen men än så länge har då ingenting hänt mig.

Det var meningen att jag skulle ut och partaja med grabbarna och någon flicka. Men helt plötsligt så kände jag verkligen inte för det. Dessutom så hade jag ju lovat att umgås med Öhga, you know, you´re my girl in crime.
Så istället blir det bio med dom andra girls in crime, Öhga, mollah och marri. Det står Yes man på menyn så det lär ju bli den. Här i övik finns ju inte så mycket filmer att välja bland.

Föresten, imorgon är det ju min dag, min 22-årsdag och åldersnojja är ju även det på menyn. Jag ska inte bli firad imorgon, förutom av Linus då. Jag ska bli firad på av familjen på söndag istället och på måndag så hade jag tänkt att bjuda in några kompisar.

Hoppas alla får en bra fredag, vi får ses i någon annan dimma istället.

Och ni som jag inte kan se varje dag, vi ses i drömmarna istället.


Här kommer lite bilder från promenaden för några dagar sedan...

 Joel och Tobba


Soya och promenad runt swedbank arena


En båt som kör runt och runt för att inte låta snön som lastbilarna tippar i hamnen att frysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0