Vilken mardröm!

Helgen har varit helt perfekt, helt underbart väder, rolig fest, god mat, god sömn. Men denna drömhelg tog ett snabbt slut. I söndagsnatt gick jag upp för att jag vaknade av att jag mådde sjukt jävla illa. Och det resulterade i en natt full av spya. Det var längesen jag spydde så fruktansvärt mycket, så länge sen så jag kommer inte ihåg när det var. Igår skulle jag och Linus ha våran efterlängtade dejt i Umeå med shopping och mys, men det slutade med att jag låg helt avslagen i sängen hela dagen och gnällde. Stackars Linus, det måste ha varit den tråkigaste dagen i ditt liv.

Idag mår jag bättre, har inte spytt på 24h nu men magen är lite i uppror, jag försöker få i mig lite yoggi nu för jag har inte ätit något sen i söndags. Frågan är om det är matförgiftning eller magsjuka?

Nåja, det sjuka är att jag ska jobba idag. Jag måste ha pengarna och jag måste bara göra det. Hoppas bara jag inte börjar tokspy på jobbet, det vore ju inte så fräscht.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0