Old times.

Min Dag.
Dagen började med att stiga upp 07:45 för att åka och träna. Hämtade upp Linus 09:30 för att sedan skjutsa honom till jobbet. När jag kom hem smiskade jag igång en djuptallrik med havregrynsgröt och fick ett riktigt jävla sug efter att nästan dunka sönder högtalarna, så jag drog igång P3 och vad spelades då? HÅKAN HELLSTRÖM!! Det gick som ett glädjerus igenom kroppen på mig och den bara spratte och hade sig. Kan ni förstå hur jag har svansat runt här i lägenheten och sjungit och haft mig? Vilken HIMMELSK start på dagen. Ikväll jobbar jag, hoppas Håkan kommer och sjunger för mig.


"Det är svårt att inte gråta när jag tänker på oss två nu, för du var solskenet och jag var eeensaaaam"


Kommentarer
Postat av: M A R I C E L

Hej pruppi, hihihihihihiii!

2009-04-09 @ 23:14:15
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 10:49:52
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0