It happened once, why not twice?

Jag må ha hört denna mening förut, men denna gång får det fan vara nog. Skulle jag bli lurad igen så är ju inte människor dumma, då är ju för fan jag helt jävla dum, ointelligent, blåst. You name it. Jag har en tendens att ta reda på sanningen ganska fort när jag känner att nånting inte riktigt stämmer, och sen efter det så brukar jag förneka och förtränga sanningen om det blir för mycket för mitt huvud. Men idag brast det, jag kunde inte hålla käften. Och nu sitter jag här och funderar på vad som är bäst att göra. Jag kan verkligen inte bli lurad en gång till, det pallar inte mitt psyke för att den fick nog med stryk sist det hände. Jag är nog på bristningsgränsen hela tiden men min kropp och sinne ställer sig in på försvar så det kan aldrig riktigt bryta ut. Bah. Jag önskar att man aldrig behöde bli vuxen, då lär man ju aldrig haft sånna här bekymmer.

Döden.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-13 @ 20:59:12
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0