Vacker himmel

Det är vackert över Lomsjön ikväll. Molnen är ljusrosa och det är fortfarande ganska ljust ute. Synd bara att jag inte har kraften till att vara ute och promenera. Är fortfarande alldeles för sjuk för det.

Det värsta med att vara förkyld är att man är alldeles för snål för att köpa näsdukar så man river upp näsan så fort man använder något annat papper för att snyta sig.

Nu ska jag åka hem till Linus som har varit hos sin morfar ikväll. Det värsta med att vara med någon när man är sjuk är att man inte vill ha kroppskontakt för man känner sig så dålig och äcklig. Jag hoppas det går över snart för Linus har varit så snäll mot mig dessa dagar. Han är värd en kram eller två.

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0