Jag var bara tvungen..

... att härma eriksson lite.

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu!
 

- Har du pussat nummer 2?
Amar, nej han har jag inte pussat.


- Vad har du för relation med nummer 20?

David Gulliksson, en kille som jag umgicks med en del för något år sedan.


- När ska du träffa nummer 30?

Hans, jaaa du, nästa fest kanske?


- Är nummer 18 söt?

Daniel, han var söt, nu är han mest läskig.

 - Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Carro Berglund (pojkväns syster), en typisk tonåring som har bra musiksmak.


- Gillar du nummer 14?

Lillchrille, klart jag gillar honom!


- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Anders H, nej jag har nog inte träffat honom den senaste månaden.


- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?

Emelie Eriksson, förhoppningsvis snart, kanske till och med när jag drar söderut i oktober?
 

- Är du nära vän med nummer 23?

Dunken, nej det kan jag inte påstå, mest bekant.


- Har du gått på bio med nummer 4?

Anette Andersson, jag har för mig att jag gått på bio med henne någon gång, säkert genom skolan.


- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Jenka, haha gå ut med henne och supa, JA!


- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Angelique, de gånger vi snackat så har det mest varit om allt möjligt.


- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Isabelle nordin, jag skulle kunna ge henne 100000 kramar!

- Vad har du och nummer 24 för relation?

Emma Nyberg, en vän som funnits i mitt liv vanssinigt länge.


- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?

Emmeli Öhgren, prata skit och bara mysa i hennes härliga sällskap.


- Vad är det bästa med nummer 8?

Bella nordin igen (mobnr), Att jag inte behöver göra mig till i hennes sällskap och att jag vet vart jag har henne.

- Brukar du och nummer 16 träffas?

Daniel. nej vi träffas inte.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja kom :)

2008-09-16 @ 20:28:25
Postat av: daniel

Är jag 18 eller 16? Eller rent av ingen av dom?

2008-09-20 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0