jag är så jävla nyfiken.

Jag är nyfiken och stoppar gärna ner min snok i alla möjliga hemlisar och djungeltelegraferna på stan. Men något som gör mig MEST nyfiken just nu är vilka det egentligen är som besöker min blogg dagligen och de som bara kikar in då och då.

Därför har jag en uppmaning till alla er som nu kollar den. Skriv ert namn i gästboken så jag har en slags aning om vilka de är som vill hålla koll på mig och mina ACK så härliga "gräva min egen grav"-snack.

Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag sticker utomlands och nu märker man verkligen hur snabbt tiden går. Imorgon vet jag inte hur mycket jag kommer att snacka och drömma mig bort när jag och Linus ska besöka våra turkiska resevänner Tobba och Maricel. Jag har liksom redan börjat packa. Det är mobilladdare, necessär, skor, kläder, biljetter och pass. Jag kan ju inte packa ner plattång och smink ännu för det är ju sånt som jag fortfarande använder.

Jag hade hoppats på att Bella skulle vara hemma i stan imorgon för jag saknar henne och vill kolla hur läget står till, både för henne och mig. För när jag väl börjar prata så är det som jag tänker till lite extra om hur jag också känner, om allt och inget. Men jag får se framemot personalfesten på lördag istället, det ska bli skoj. Vi är bra på att ha skoj.

Annars så sker väl inget speciellt. Har kurs på torsdag och jobbar fre, egentligen lördag men vi har ju som sagt personalfest, stänger söndag. Känns faktiskt som en ganska bra vecka.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej raring. jag kan ju inte riktigt med dn här sidan så jag vet inte om jag nu skriver i gästboken, haha. men bara så du vet så brukar jag titta in lite då och då för att se så du mår bra. eftersom vi inte hörs så ofta så känns det bra att läsa om hur du har det! Saknar dig mycket kära vän! Hoppas du får det bra i turkiet :) Pusss

2008-09-17 @ 18:01:50
URL: http://josefinjonsson.blogg.se/
Postat av: Blomman

Jag följer din vackra blogg min kära :)

2008-09-18 @ 18:34:22
Postat av: Sofie

Jag läser då och då :D mouhaha

2008-09-19 @ 16:38:42
URL: http://sofiehalvardsson.blogspot.com
Postat av: kung emil den ståtlige

är detta den så kallade gästboken? :P

Jag läser din blogg ibland iaf ;>

2008-11-10 @ 15:12:35
URL: http://www.string-emil.de
Postat av: Lejonet Josefin från varvet

Nu har jag också hittat hit:)

2008-11-10 @ 18:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0