Hemma från Turkey igen!

Åh vee och ack, ack och ve. Nu är jag hemma i dystra, kalla, regninga sverige igen. Veckan har varit fantastiskt bra och vi har hunnit både slappa och shoppa loss/rocka loss/bada loss.

Vi har blivit hotad att de ska skicka "Turkisk polis" på oss. Tobba och Maricel tog ett litet nattbad i poolen då vakten just sagt till mig och Linus "its bad in the pool, your skinn can get hurt and you could die!!!" HAHAH! Vi har åkt upp till borgen och levt rövare. Vi har åkt båt ute på öppna havet men var tvungen att stiga av efter 3h pga en Linus som inte mådde särskilt bra. (Tobba och Maricel åkte vidare). Vi har åkt taxi i alldeles för många KM/h utan att ha bältet på oss. Vi har dansat på bord till Gyllene Tider och "Vill ha dig i mörkret hos mig" med alkohol i blodomloppet och Jonas från jobbet vid min sida. Vi har legat på den alldeles fantastiska Kleopatra stranden med en drink i ena handen och en cigg i andra. Vi har ätit färska majskolvar. Vi har kommit på att Turkisk mat är väldigt okryddad och jag tror aldrig de hört talas om salt i hela sitt liv.

Jag ska lägga in bilder nån gång snart och tigga om bilderna från Maricel. Hon var duktig på att ta kort hon.

Nu ska jag snart träffa Malin Kakan Sjöblom på stan, så det är bäst att jag lägger på en rem. Sen jobbar jag resten utav helgen, stängning :(

Hoppas alla har det bra, saknar er. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0